Blog ini adalah luahan hati, perasaan, rasa dan idea ketika berada di UK, bersama isteri dan anak-anak. Kesusahan biasanya mengajar kita lebih matang dan berdikari.
Segala pengalaman yang diceritakan adalah pengalaman sebenar yang mana mungkin tidak semuanya sama bagi setiap manusia. Hayatilah sebagai panduan dan pedoman.
online cashback

Selasa, 11 Mac 2008

Mana entry baru?

Agak lama rasanya aku tidak update blog ni... sebenarnya banyak peristiwa, perkara dan majlis yang berlangsung, tetapi disebabkan aku tidak melapangkan masa untuk menulis dan mengarang, maka entry yang sama je memanjang. Harap maaf kepada yang selalu menjenguk ke sini...

Antara peristiwa yang aku tidak sempat nak explain:
1) Kembalinya abang ipar (abg Ngah) aku ke rahmatullah... Al-Fatihah
2) Minggu Islamic Awareness dengan video-video menarik dari ceramah yang diadakan.
3) Gotong-royong angkat barang ke kontena abg Azhar dengan gambar-gambar yang menarik....
4) Kisah kaki carboot...
5) Pilihanraya... macam takde kaitan pun... dah semua orang bercerita, rasa macam nak bercerita gak... hihi
6) Kursus creative thinking...
7)dan macam-macam lagi kisah mengenai diri, keluarga dan PhD....

Sebenarnya ideanya macam-macam, cuma agak pening nak siapkan monthly report dan minit mesyuarat... InsyaAllah, aku akan cuba melapangkan masa men'update' blog ini seadanya....

Tunggu yea...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda boleh menggunakan 'smiley' di bawah di dalam komen anda (sila taip simbol 'smiley' secara manual..If anda klik tak kan ada apa2 kesan :P )

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X
=(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x(
:-t b-( :-L x( =))

Blog Widget by LinkWithin