Blog ini adalah luahan hati, perasaan, rasa dan idea ketika berada di UK, bersama isteri dan anak-anak. Kesusahan biasanya mengajar kita lebih matang dan berdikari.
Segala pengalaman yang diceritakan adalah pengalaman sebenar yang mana mungkin tidak semuanya sama bagi setiap manusia. Hayatilah sebagai panduan dan pedoman.
online cashback

Selasa, 8 April 2008

Spring and Snow....

6 April 2008 (Ahad) - Suatu yang agak mengejutkan kerana dalam musim bunga, salji turun dengan lebatnya di hampir seluruh kawasan di UK. Itulah kekuasaanMu, Ya Allah. Keadaan cuaca hampir tidak menentu sekarang ini.


Syukur alhamdulillah, aku berpeluang menikmati keindahan ciptaanMu ini tetapi tidak begitu menyeronokkan kerana tiadanya isteri dan anak-anak bersama. Alangkah bestnya jika ada Ibu, Aisyah dan Imran bersama. Tidaklah sedih melihat keluarga lain begitu teruja, seronok dan gembira bergambar dan bermain salji bersama-sama. Hem....
(Klik pada gambar untuk besarkan)












Dedicated to Wak's Family
(dijangka pulang ke Malaysia bulan 5)










Dedicated to Bro Sarajul's Family
(dijangka pulang ke Malaysia dalam tahun ini)

























1 ulasan:

  1. tak pe...abe...sabar je...insyaallah tak lama lagi awak leh ambik gambar sekeluarga..... tingkatkan lagi kesabaran....

    BalasPadam

Anda boleh menggunakan 'smiley' di bawah di dalam komen anda (sila taip simbol 'smiley' secara manual..If anda klik tak kan ada apa2 kesan :P )

Blog Widget by LinkWithin