Blog ini adalah luahan hati, perasaan, rasa dan idea ketika berada di UK, bersama isteri dan anak-anak. Kesusahan biasanya mengajar kita lebih matang dan berdikari.
Segala pengalaman yang diceritakan adalah pengalaman sebenar yang mana mungkin tidak semuanya sama bagi setiap manusia. Hayatilah sebagai panduan dan pedoman.
online cashback

Khamis, 8 Mei 2008

KPT lagi...

Dalam tempoh ini blog aku dipenuhi dengan rintihan, aduan dan pertanyaan untuk KPT.... Aku tiada mood untuk menulis sesuatu yang lain selagi masalah aku ini tidak diselesaikan dengan 'secepat mungkin' oleh KPT. Sebenarnya banyak perkara yang berlaku di sini pada waktu ini, antaranya Wak dah balik Malaysia, Eddy (Ibrahim) pun sama mengikut jejak Wak, Abg Azhar tiba semula di Lboro, Majlis BBQ dan sebagainya.

Ini pertanyaan terbaru untuk KPT yang aku masukkan dalam sistem aduan dan pertanyaan diaorang.

Assalamualaikum Tuan,
Terima kasih di atas jawapan kepada masalah saya sebelum ini. Walaubagaimanapun, saya perlu mengetahui tempoh sebenar yang diambil oleh KPT khususnya Bahagian Kewangan, Akauntan Negara dan agen bank untuk menyelesaikan masalah elaun yang tidak dapat dimasukkan mengikut jadual yang ditetapkan? Sila spesifikkan jangka masa yang diambil untuk membolehkan saya membajet. Untuk pengetahuan Tuan, masalah ini telah saya maklumkan kepada KPT daripada 24 hb April lagi. Kerjasama daripada pihak Tuan amatlah dihargai.
Terima kasih.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda boleh menggunakan 'smiley' di bawah di dalam komen anda (sila taip simbol 'smiley' secara manual..If anda klik tak kan ada apa2 kesan :P )

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X
=(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x(
:-t b-( :-L x( =))

Blog Widget by LinkWithin