Blog ini adalah luahan hati, perasaan, rasa dan idea ketika berada di UK, bersama isteri dan anak-anak. Kesusahan biasanya mengajar kita lebih matang dan berdikari.
Segala pengalaman yang diceritakan adalah pengalaman sebenar yang mana mungkin tidak semuanya sama bagi setiap manusia. Hayatilah sebagai panduan dan pedoman.
online cashback

Selasa, 6 Mei 2008

Reply from KPT...

Jawapan ini aku terima daripada KPT melalui sistem aduan mereka.
At least mereka mengakui kesilapan mereka tetapi masa yang diperlukan tidak dispesifikkan berapa lama.... Susah jugak hendak budget kalau macam ni....

Salam, Saudara, Saya dimaklumkan bahawa terdapat kesilapan dan pembetulan telah dilakukan dalam sistem pembayaran kami. Berkaitan dengan elaun tersebut kami sedang usahakan untuk mempercepatkan pembayaran dan oleh kerana melibatkan banyak pihak kami seperti Bahgaian Kewangan KPT, Akauntan Negara dan agen bank, kami memerlukan sedikit masa sebelum dapat dikreditkan ke akaun pelajar. Sekian. Selamat maju Jaya

Officer: Bs-KPSU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda boleh menggunakan 'smiley' di bawah di dalam komen anda (sila taip simbol 'smiley' secara manual..If anda klik tak kan ada apa2 kesan :P )

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X
=(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x(
:-t b-( :-L x( =))

Blog Widget by LinkWithin