Blog ini adalah luahan hati, perasaan, rasa dan idea ketika berada di UK, bersama isteri dan anak-anak. Kesusahan biasanya mengajar kita lebih matang dan berdikari.
Segala pengalaman yang diceritakan adalah pengalaman sebenar yang mana mungkin tidak semuanya sama bagi setiap manusia. Hayatilah sebagai panduan dan pedoman.
online cashback

Ahad, 22 Mac 2009

Cambridge

Selepas hantar Wan dan Atuk di Stansted Airport, kami bermalam di Day Inn hotel semalaman. Penat nak terus balik pasal perjalanan memakan masa 2 jam 30 minit. Hotel ni dekat je dengan airport. Dalam 10 minit je.

So, paginya, plan asal nak ke rumah kawan di Essex tetapi terpaksa dibatalkan kerana Imran tak sihat. So, ubah plan, singgah dulu di Cambridge sebelum balik.

Call Michael (kawan UTM) di Cambridge tetapi dia juga tak sihat. So, round2 je di Cambridge. Takde la best sangat kat Cambridge. Setakat punting tu, UTM pun boleh buat. Hihi... Cumanya, Cambridge ni dah 800 tahun established. Banyak la penyelidikan diaorg.

Di Cambridge, susah nak parking di dalam university. Tak semua kereta boleh masuk. So kena park di luar kawasan universiti dengan bayaran 20 pence for 10 minit. Rupanya bandar Cambridge di dalam university. Hmmmmm.

Dah tu, nak masuk ke King's College pun kena bayar. Hmmm. Apa punya bisnes depa ni? Nak maintain konon. Semua tempat nak masuk kena bayar. Alahai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda boleh menggunakan 'smiley' di bawah di dalam komen anda (sila taip simbol 'smiley' secara manual..If anda klik tak kan ada apa2 kesan :P )

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X
=(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x(
:-t b-( :-L x( =))

Blog Widget by LinkWithin