Blog ini adalah luahan hati, perasaan, rasa dan idea ketika berada di UK, bersama isteri dan anak-anak. Kesusahan biasanya mengajar kita lebih matang dan berdikari.
Segala pengalaman yang diceritakan adalah pengalaman sebenar yang mana mungkin tidak semuanya sama bagi setiap manusia. Hayatilah sebagai panduan dan pedoman.
online cashback

Selasa, 12 Januari 2010

I'm back

Nampaknya agak susah untuk mula menulis semula setelah berbulan-bulan tiada entry. Sedangkan banyak benda yang hendak dikongsi tapi aku semacam tak tahu macam mana nak memulakan semula. Hmmm pelik pulak rasanya.

Jadi, memandangkan blog ini pun dah lama tak terjaga, ianya menjadi tanggungjawab aku untuk menulis semula. Sekurang-kurangnya dapat menambah minat aku untuk menulis, bukan sahaja dalam hal-hal akademik malahan hal-hal sekeliling.

Tunggu entry seterusnya.

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Looking for the assistance of the best writers to write blog for your website?
    Blog writing is quite important phase for blogging sites since your website is based on the quality content that grabs the reader’s attention. If the content is not attractive, it could distract the targeted audience. So, you should Get Help from professional blog writers that have experience in writing such a content. To do so, I recommend you to get help from Professional Essay Writers UK to get the top results for your website.

    BalasPadam

Anda boleh menggunakan 'smiley' di bawah di dalam komen anda (sila taip simbol 'smiley' secara manual..If anda klik tak kan ada apa2 kesan :P )

Blog Widget by LinkWithin