Blog ini adalah luahan hati, perasaan, rasa dan idea ketika berada di UK, bersama isteri dan anak-anak. Kesusahan biasanya mengajar kita lebih matang dan berdikari.
Segala pengalaman yang diceritakan adalah pengalaman sebenar yang mana mungkin tidak semuanya sama bagi setiap manusia. Hayatilah sebagai panduan dan pedoman.
online cashback

Khamis, 21 Januari 2010

Vote me, please.

Aku memerlukan bantuan rakan-rakan sekalian yang budiman untuk mengundi poster aku di http://www.graduatejunction.net/posters/science_vote.

Alhamdulillah, poster aku yang bertajuk "Analysis of Human Response" telah terpilih sebagai finalist di kalangan 300 penyertaan. Jadi, next step adalah mendapatkan undi sebanyak mungkin untuk menjadi pemenang.

Untuk makluman, pertandingan ini dianjurkan oleh graduatejunction.net yang menarik penyertaan di kalangan postgraduate students di seluruh dunia untuk men'komersial'kan research mereka. Aku menjadi wakil tunggal Malaysia (kemungkinan besar) dalam pertandingan ini. Untuk mengundi, rakan-rakan perlu mendaftar sebagai ahli. Pendaftaran adalah percuma tetapi memerlukan akademik EMAIL akaun seperti @lboro.ac.uk, @fke.utm.my, @utm.my dan sebagainya. Tarikh tutup undian adalah 31 Januari 2010.

Segala bantuan didahului dengan ucapan jutaan terima kasih. Hanya Allah yang dapat membalas jasa anda sekalian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda boleh menggunakan 'smiley' di bawah di dalam komen anda (sila taip simbol 'smiley' secara manual..If anda klik tak kan ada apa2 kesan :P )

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X
=(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x(
:-t b-( :-L x( =))

Blog Widget by LinkWithin